Despre incursiuni în estul sălbatic - de Smaranda Constantinescu


În calitate de reprezentant al Departamentului de Turism şi Dor de Ducă din cadrul LOCB mă simt datoare să vă dezvălui cateva din secretele necesare unei călătorii reuşite(fie ea iniţiatică sau nu).
Dorul de ducă şi cheful de schimbare mă va duce zilele viitoare spre meleagurile natale, unde voi poposi pană la descoperirea unei noi idei năstruşnice !
Am considerat propice ( văzand fulgii matinali ce incercau să cureţe orasul de frunzele muribunde şi de masinile îmbibate in sirop de noroi) să încep încă de la prima oră pregătirile! Însă lipirea cutiilor de carton (recuzită obligatorie !) nu m-a încantat prea tare şi, observând că sporul nu-mi prea dă târcoale, am decis să mă înfig direct în dulăpiorul cu condimente, în speranţa că jucăuşii ardei iuţi, rătăciţi printre borcănele « oseriene » (atât de umilite de soţul meu viitor..) îmi vor fi de folos ! A funcţionat : prima cutie cu eticheta pusă m-a impulsionat să-mi imbrac căniţele în litere de ziar. Şi-au acceptat cu uşurinţă soarta !

Greu de spus care dintre folositoarele obiecte casnice îmi vor fi următoarele victime, căci acum m-am decis să-i mai dau o sansa Clujului şi să mă las invitată la o ultimă cafea călduţă, într-unul din barurile cu miros de iarnă.
Aşadar, nu uitaţi să vă spălati pe mâini-oriunde aţi fi în lume, purtaţi şosete de lână, căci sunt la modă, bucurati-vă de clipele frumoase- pentru că eu tocmai am aflat că nu se repetă şi, nu în ultimul rând, nu uitaţi să-i scrieţi Moşului !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre apariţia corupţiei în Ţara Românească * - de Vasile Mihai Olaru

      Studierea corupţiei în timpul Vechiului Regim (secolul al XVI-lea – primele decenii ale secolului al XIX-lea) în sud-estul Europ...

Comentarii

Translate this blog