CODUL LUI JAN BZ II



"Doream să devin scriitor.Unul de succes,dacă se putea. Ca model viu îl aveam pe vărul meu, Costel, elev la liceu, profilul filologie-istorie. Acesta scria pe nerăsuflate 2 poezii, o epigramă şi o nuvelă, în timp ce-şi savura felia de pâine neagră unsă cu magiun, de la Buta, bunica lui. De la văru Costel mă aprovizionam cu produse literare de calitate atunci când participam la concursuri, olimpiade sau la orice altă activitate, în care trebuia să-mi demonstrez talentul scriitoricesc. Mă servea cu promptitudine. Nu mi-a cerut niciodată drepturi de autor...."
(Autor: Jan Manta de la Buzău, profesor în mediul rural)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre apariţia corupţiei în Ţara Românească * - de Vasile Mihai Olaru

      Studierea corupţiei în timpul Vechiului Regim (secolul al XVI-lea – primele decenii ale secolului al XIX-lea) în sud-estul Europ...

Comentarii

Translate this blog